Άρθρα
05/12/2008
Λουκέτο για παραπλάνηση καταναλωτών και πρόστιμο €300.000 - Σφραγίστηκε κατάστημα της Καρφούρ-Μαρινόπουλος στην Αθήνα
Του Νίκου Ραφίδια*


Σφραγίστηκε χθες το κατάστημα της Καρφούρ- Μαρινόπουλος επί της 3ης Σεπτεμβρίου 77 στην Αθήνα από υπαλλήλους της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Αθηναίων. Το κλείσιμο του καταστήματος για μία εβδομάδα έγινε έπειτα από πρόταση του υπουργείου Ανάπτυξης στην Περιφέρεια Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι κατόπιν ελέγχων του τελευταίου διαστήματος και με βάση το νέο θεσμικό πλαίσιο, που διαμόρφωσε το υπουργείο, η επιχείρηση παραπέμφθηκε στην Περιφέρεια Αττικής για κλείσιμο του εν λόγω καταστήματός της, επί της 3ης Σεπτεμβρίου 77 στην Αθήνα, ενώ της επιβλήθηκε πρόστιμο 300.000 ευρώ για παραπλάνηση των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα στο εν λόγω κατάστημα διαπιστώθηκαν πολλές και καθ΄ υποτροπήν παραβάσεις, όπως: παραπλάνηση του καταναλωτή, λόγω διαφορετικής τιμής προϊόντος στο ταμείο από την πινακίδα του ραφιού, παραβίαση πακέτου προϊόντος με προσφορές, με αποτέλεσμα να μη φθάνουν αυτές στον καταναλωτή, παραπλάνηση του καταναλωτή, λόγω διαφορετικής τιμής προϊόντος σε διαφημιστικό φυλλάδιο και στην πινακίδα του ραφιού, πώληση προϊόντων στα οποία δεν υπήρχαν πινακίδες που να αναγράφουν τις προβλεπόμενες ενδείξεις, λανθασμένος τρόπος έκπτωσης προϊόντος και πώληση, χωρίς να αναγράφεται στην πινακίδα η τιμή ανά μονάδα μέτρησης.

http://www.tovimadaily.gr//Article.aspx?d=20081113&nid=10355031&sn=&spid=1376
 
Η ελληνική πολιτεία , αποφάσισε επιτέλους να πράξει τα αυτονόητα. Σφράγισε (προειδοποιητικά) κατάστημα που εξαπατούσε κατ'επανάληψη το καταναλωτικό κοινό.
Μετα απο χρόνια απραξίας , που οι υπεραγορές κατακλέβουν τον κόσμο χωρίς αιδώ, επιβλήθηκε η πιο πάνω ποινή.  Είναι βέβαια μια σταγόνα στον ωκεανό. Άν το μέτρο
αυτό επεκταθεί, αυτό θα αναγκάσει τις υπεραγορές να πωλούν σε λογικές τιμές, να αποσύρουν τις ληγμένες παρτίδες και να έχουν διαφάνεια στις τιμές.
 
Η Κύπρος δεν έχει ακομα πράξει οτιδήποτε. Τους τελευταίους 6 μήνες όποτε πάω να ψωνίσω σε μεγάλες υπεραγορές/αλυσίδες, παρατηρώ διαφορές απο το ράφι μέχρι το ταμείο.
Προχθές για προϊον των €0,70, με χρέωσαν €2,50!!! [ Στην ΠΕΚΠΟΙΖΩ υπάρχει άλλη μια καταγγελία κατα του ιδιου υποστατικού μεσα σε διάστημα 2 εβδομαδων!] Γιατί η κυπριακή πολιτεία υπνώττει; Tί περιμένει για να επιβάλει ποινές αφου οι παρανομίες είναι πλέον παμπολλες και εξόφθαλμες;
 
Ποιος ο ρόλος του Υπουργειου Εμπορίου και των λειτουργών του; [Ποιός ήταν ο λειτουργός του υπουργείου που εμφανίστηκε πρόσφατα στην τηλεόραση να υποστηρίζει τα "δίκαια"!!!!! των πρατηριούχων καυσίμων;;;;;; Τί γυρεύει στο συγκεκριμένο υπουργείο;;;;;;;;;;;;;;

Πότε θα δούμε τον Επίτροπο Καταναλωτή; [Εννοουμε βέβαια ένα άτομο με εξουσίες και θέληση να πατάξει τους παρανομούντες - όχι άλλον έναν αχυράνθροπο που απλά απέκτησε τίτλο]
Είναι καιρός να επιστρέψει η τιμή πάνω στο προϊον. Να βλέπουμε πόσο πάει αυτο που παίρνουμε. Να ελέγχουμε στο ταμείο άν η τιμή που βλέπουμε είναι και στη μηχανή καί στο προϊον ίδια.

Έφτασε η ώρα του λουκέτου; NAI! Το υπουργείο οφείλει να έχει λειτουργούς σε ετοιμότητα. Άν ο καταναλωτης εντοπίσει παρανομία, να ενημερώνει άμεσα το υπουργείο και την ίδια ώρα ο λειτουργός να μεταβαίνει επιτόπου. Πρώτο βήμα, η επίπληξη και η καταγραφή του συμβάντος. Άν επαναληφθεί , σε δεύτερη περίπτωση, να ξέρει η υπεραγορά ότι θα παραμείνει κλειστή για μια βδομάδα. Στην τρίτη φορά, να γινεται οριστική ανάκληση της άδειας της.

*Μέλος του Δ.Σ. της Π.Ε.Κ.Ποι.Ζω


Copyright @ 2009-2019. Design & Development by Cytacom Solutions Ltd
 
Hosted by