Ανακοινώσεις
30/06/2011
Απόφαση του ΠΙΣ για επιβολή «τέλους» υποβολής καταγγελιών από καταναλωτές

Δρα Ανδρέα Δημητρίου Πρόεδρο,
και Μέλη του ΔΣ του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου

Αγαπητέ κ. Πρόεδρε και μέλη του ΔΣ,

Απόφαση του ΠΙΣ για επιβολή «τέλους» υποβολής καταγγελιών από καταναλωτές

Σε συνέχεια της πρόσφατης συνάντησης και συνομιλίας μας στο κτίριο της Βουλής των Αντιπροσώπων, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τη μεγάλη δυσφορία και την πληθώρα των πολύ αρνητικών σχολίων που παίρνουμε καθημερινά από καταναλωτές, που αν μπείτε στις διάφορες ιστοσελίδες και στο facebook θα τα δείτε και εσείς.

Ταυτόχρονα σαν ΜΚΟ που εκφράζει και προωθεί τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των καταναλωτών θα θέλαμε να διαμαρτυρηθούμε για την απόφαση σας να επιβάλετε ένα τόσο άδικο και εκ των πραγματικοτήτων αδικαιολόγητο τέλος, απλά και μόνο για υποβολή παραπόνου!(;)

Το μέτρο αυτό είναι αδικαιολόγητο μόνο και μόνο από τα στοιχεία που ο Δρ Βάσος Οικονόμου (Πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας του ΠΙΣ), δημοσιοποίησε: ότι από 26 καταγγελίες που ο ΠΙΣ δέχτηκε το 2000, αυτές έγιναν, το 2010 μόνο 36 (δηλ. μια αύξηση ενός παραπόνου τον χρόνο)! Περισσότερο μάλιστα, ότι μόνο 1 στις 5 καταγγελίες (ποσοστό μικρό για περίοδο ενός χρόνου) εξετάστηκαν από το Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Είναι επίσης άδικο γιατί καμιά επαγγελματική ομάδα δεν έχει την ευχέρεια να εισπράττει το λαβείν της προκαταβολικά, για υπηρεσία μάλιστα που μπορεί ούτε καν να μην προσφερθεί, δεδομένου ότι κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει εκ προοιμίου, ότι μια καταγγελία είναι ή δεν είναι δικαιολογημένη. Κάπου μάλιστα, επιτρέψτε μας να πούμε ότι εδώ φαντάζει και παράλογη η επιβολή αυτή.

Η δυνατότητα έκφρασης παραπόνου ή/και καταγγελίας είναι δικαίωμα θεμελιακό όχι μόνο των καταναλωτών αλλά και κάθε πολίτη και προς τούτο πρέπει να του παρέχεται κάθε δυνατότητα, κάθε ευχέρεια και ακόμα και ενθάρρυνση. Γιατί, στο τέλος, αυτός είναι και τρόπος εμπέδωσης της βέλτιστης προσφοράς υπηρεσιών (ιδίως θα λέγαμε από το ιατρικό επάγγελμα/λειτούργημα) αλλά και της προόδου της κοινωνίας.

Θεωρούμε άρα, ότι το μέτρο που πήρατε είναι όχι μόνο αποθαρρυντικό και αποτρεπτικό, αλλά εν πολλοίς και απαγορευτικό. Δηλαδή είναι σαν να «κόβετε» το δικαίωμα υποβολής παραπόνου.

Πρέπει εδώ να σας πω, ότι αν εσείς π.χ., σαν καταναλωτής που είστε, διαβιβάσετε στη δική μας Οργάνωση ένα παράπονο ή μια καταγγελία, εμείς όχι μόνο δεν θα σας χρεώσουμε ούτε πριν ούτε μετά τη διαχείριση με οποιοδήποτε ποσό, αλλά ούτε καν αν είστε μέλος δεν θα σας ρωτήσουμε! Αυτό δε γιατί φιλοσοφία μας είναι ότι, ο πολίτης-καταναλωτής δεν πρέπει να πληρώνει για να του διασφαλίζονται τα δικαιώματα!

Τελειώνοντας θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι δεν θα διαψεύσετε τον σεβασμό και την άριστη εικόνα που έχουμε και εμείς σαν Οργάνωση αλλά και όλοι πιστεύουμε οι καταναλωτές για την Οργάνωση σας και το ιατρικό επάγγελμα.

Κάνουμε λοιπόν έκκληση στο ΔΣ του ΠΙΣ να επανεξετάσετε το όλο θέμα, με πνεύμα προσφοράς προς τους δυστυχισμένους που καταφεύγουν σε σας και όχι υπό μορφή αμοιβής και εισοδήματος.

Είμαστε στη διάθεση σας για κάθε συνεργασία.

Με εκτίμηση,
Για το ΔΣ της Παγκύπριας Ένωσης Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής,

Δρ. Λούκας Αριστοδήμου,
Πρόεδρος


Copyright @ 2009-2020. Design & Development by Cytacom Solutions Ltd
 
Hosted by