Ανακοινώσεις
15/02/2011
Κατακραυγή κατά της Λαϊκής για την μερισματική πολιτική της

Πληθώρα ήσαν τα τηλεφωνήματα που δεχτήκαμε από μετόχους της Λαϊκής Τράπεζας με τα οποία εξέφραζαν τα παράπονα και τις διαμαρτυρίες τους για τη μερισματική πολιτική που η τράπεζα ακολούθησε φέτος. Με επιστολή της 31/12/2010 ανακοίνωσε στους μετόχους της ότι αντί μερίσματος θα τους παραχωρήσει δικαιώματα αγοράς μετοχών.

Αυτοί που διαμαρτύρονταν άλλοι κατάγγελλαν τα ακόλουθα:

  1. Ιδιαίτερα σ’ αυτές τις δύσκολες συνθήκες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, όπου υπάρχει έλλειψη χρημάτων η τράπεζα αντί να πληρώσει μέρισμα στους μετόχους της, με τα δικαιώματα που εξέδωσε επιδιώκει να εισπράξει και άλλα από τους ίδιους.
  2. Άλλοι επικαλούνταν το ότι πολλοί από τους μετόχους, ηλικιωμένοι, συνταξιούχοι, με άγνοια για τις χρηματιστηριακές διαδικασίες, είτε δεν θα αντιληφθούν, είτε ούτε καν θα δουν και άρα θα χάσουν, εκτός από το μη καταβληθέν μέρισμα, και τις μετοχές του, αφού δεν θα μπορέσουν να τις αγοράσουν.
  3. Άλλοι πάλιν έλεγαν ότι, αφού δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν τις μετοχές θα αναγκαστούν να πωλήσουν τα δικαιώματα σε εξευτελιστική τιμή που στο τέλος δεν χωρεί αμφιβολία ότι θα ζημιώσουν.
  4. Άλλοι που ήξεραν κάτι περισσότερο για τις χρηματιστηριακές διαδικασίες και θα μπορούσαν να αγοράσουν τις μετοχές, έλεγαν ότι η καθορισθείσα τιμή αγοράς της μετοχής ήταν ασύμφορη και θα μπορούσαν με τα ίδια χρήματα να αγοράσουν από το χρηματιστήριο και άρα τα δικαιώματα ήταν δώρο άδωρον.
  5. Άλλοι τέλος διαμαρτύρονταν λέγοντας ότι η πολιτική που εφαρμόστηκε ευνοούσε μόνο κάποιους, κυρίως από τους έχοντες χρήματα και μάλιστα μη μετόχους, που θα μπορούσαν να κερδοσκοπήσουν αγοράζοντας σε εξευτελιστική τιμή τα δικαιώματα και να τα μετατρέψουν σε μετοχές. Καυτηρίαζαν μάλιστα τη διαφήμιση της Τράπεζας που έλεγε πως «προχωρούμε στην αύξηση του μετοχικού μας κεφαλαίου αποκλειστικά για τους μετόχους μας».

Εμείς τι να πούμε; Είναι καλά η Τράπεζα να προβληματιστεί από τα παράπονα των μετόχων της που, απ’ ότι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, έφτασαν και κοντά της και να βρει τρόπους να τους αποζημιώσει στο αμέσως επόμενο μέλλον και ασφαλώς να μη επαναλάβει κάτι τέτοιο στο μέλλον.


Copyright @ 2009-2020. Design & Development by Cytacom Solutions Ltd
 
Hosted by