Ανακοινώσεις
09/02/2011
Ιδού πως κάποιοι μας «κλέβουν» στην αγορά και πως το κράτος κάνει τα «μάτια τα στραβά»

Στις 12 Ιανουαρίου πήραμε μιαν καταγγελία από ένα καταναλωτή, ο οποίος εργάζεται σαν καθηγητής στην Μέση Εκπαίδευση, η οποία αφορούσε συγκεκριμένη αγορά που έκανε στην υπεραγορά Carrefour στην Έγκωμη.

Η καταγγελία έλεγε ότι σε μια σειρά από προϊόντα, τα οποία η υπεραγορά διαφήμιζε τόσο σε φυλλάδιο της όσο και στα ράφια με ταμπελίτσες, η έκπτωση του 30% που αναφερόταν δεν του έγινε στο ταμείο.

Εμείς τον συμβουλεύσαμε να επιστρέψει στην υπεραγορά και να ζητήσει να μιλήσει σε υπεύθυνο άτομο το τι είχε συμβεί και να απαιτήσει την υποσχόμενη έκπτωση και παράλληλα να συμβουλεύσει τη διόρθωση του ενδεχόμενου λάθους στις ταμειακές μηχανές.

Ο καταναλωτής έκανε ακριβώς όπως του είπαμε και μας ενημέρωσε ότι βρήκε την υπεύθυνη η οποία αφού ξεκλείδωσε την ταμειακή μηχανή του επέστρεψε τη διαφορά δίνοντας του και σχετική απόδειξη που του υπόγραψε. Εξέφρασε όμως την αμφιβολία του ότι ταυτόχρονα θα διορθώσουν τις ταμειακές μηχανές. Μάλιστα μόνος του μας είπε ότι θα πάει την επομένη να αγοράσει ξανά για να ελέγξει.

Την επομένη μας πείρε τηλέφωνο για να καταγγείλει ξανά ότι η διόρθωση δεν έγινε και ότι συνεχίζουν να πωλούν χωρίς να κάνουν την έκπτωση. Τότε του ζητήσαμε να μας περιμένει εκεί για να δούμε το πρόβλημα μαζί. Επισκεφτήκαμε λοιπόν την υπεραγορά και μας οδήγησε στο συγκεκριμένο τμήμα όπου, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε πολλά προϊόντα στο ίδιο ράφι έφεραν ταμπελίτσες με την έκπτωση 30%.

Πήραμε και εμείς από τα προϊόντα με ένδειξη 30% έκπτωση και πηγαίνοντας στο ταμείο επιβεβαιώσαμε του λόγου το αληθές. Όταν υποδείξαμε στην ταμεία ότι δεν μας έκανε την έκπτωση, μας απάντησε ότι αυτή είναι ενσωματωμένη στην τιμή που χρεωθήκαμε. Της ζητήσαμε να καλέσει τον υπεύθυνο της. Όταν η υπεύθυνη ήρθε (κατέχουμε τα ονόματα τόσο της υπεύθυνης όσο και της πωλήτριας) χωρίς άλλα λόγια ξεκλείδωσε το ταμείο και μας επέστρεψε την έκπτωση δίνοντας μας και σχετική απόδειξη υπογραμμένη.

Της είπαμε ποιοί είμαστε και τη συμβουλέψαμε να προβεί αμέσως στην σχετική αλλαγή ώστε οι ταμειακές μηχανές να κάνουν αυτόματα τη διαφημιζόμενη έκπτωση σε όλα τα προϊόντα που διαφημίζουν με έκπτωση τόσο στο φυλλάδιο όσο και στα ράφια. Της είπαμε μάλιστα ότι θα ελέγξουμε ξανά, ενδεχομένως και σε άλλες υπεραγορές της αλυσίδας, για να διαπιστώσουμε αν η διόρθωση έγινε και αν όχι θα προβούμε σε καταγγελία και δημοσιοποίηση.

Φύγαμε αλλά επιστρέψαμε μετά από μια-δυό ώρες για να διαπιστώσουμε ότι, όχι μόνο δεν έγινε η διόρθωση αλλά είχαν αφαιρέσει από τα ράφια όλες τις ταμπελίτσες με τη σχετική έκπτωση. Έκαναν δηλαδή μια «φαινομενική» αλλαγή που συνιστά παραπλάνηση, μια και το διαφημιστικό τους φυλλάδιο διαφήμιζε τη σχετική έκπτωση για ακόμα δύο μέρες. Ζητήσαμε τότε να μας δώσουν ένα φυλλάδιο για να διαπιστώσουμε προς μεγάλη μας έκπληξη ότι τα φυλλάδια εξαφανίστηκαν.

Φεύγοντας περάσαμε από άλλη «Εξπρές» υπεραγορά της αλυσίδας στη ίδια περιοχή όπου διαπιστώσαμε ότι η κατάσταση ήταν ακριβώς η ίδια.

Εμείς αφού, από τα γεγονότα διαπιστώσαμε ότι υπήρξε σκοπιμότητα παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών, καταγγέλλουμε και δημοσιοποιούμε σήμερα την σχετική αλυσίδα υπεραγορών και καλούμε το αρμόδιο Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού να σταματήσει να κάνει τα «μάτια τα στραβά» λέγοντας πως δήθεν τα περισσότερα «λάθη» γίνονται υπέρ των καταναλωτών, και να εξαντλήσει, προς παραδειγματισμό και άλλων που κάνουν παρόμοιες παρανομίες, όλη την αυστηρότητα του νόμου.

Προς επιβεβαίωση των καταγγελιών μας παραθέτουμε κάποιες από τις σχετικές αποδείξεις και φωτογραφίες από το φυλλάδιο και τα ράφια της υπεραγοράς.

 

     
     
     

Copyright @ 2009-2020. Design & Development by Cytacom Solutions Ltd
 
Hosted by