Ανακοινώσεις
29/04/2009
Παραπλανητικές προσφορές

Σε σοβαρές καταγγελίες σε βάρος υπεραγορών προέβη ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Ένωσης Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής, Λουκάς Αριστοδήμου, σε συνέντευξη του στο INB TV. Αναφερόμενος στην περίοδο του Πάσχα, ο κ. Αριστοδήμου σημείωσε ότι γενικά η συγκεκριμένη περίοδος κύλησε ομαλά, παρά το γεγονός ότι υπήρξαν και αυτή τη φορά οι εξαιρέσεις. Δυστυχώς, σημείωσε χαρακτηριστικά, δεν αποτράπηκαν πλήρως οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, τις οποίες οι συνήθεις ύποπτοι χρησιμοποίησαν ξανά.

«Ανακοίνωσαν πολλές και ποικίλες εκπτώσεις για να δελεάσουν τους καταναλωτές, ωστόσο μερικές από αυτές δεν είχαν αντίκρισμα, είτε γιατί στο ταμείο δεν γινόταν τελικά η έκπτωση, είτε γιατί οι τιμές ήταν διαφορετικές στο ράφι και διαφορετικές στο ταμείο.

Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, οι δήθεν προσφορές τελικά ήταν σε βάρος του καταναλωτή, αντί υπέρ του, όπως συνέβη με μια προσφορά για δωρεάν αναψυκτικά. Εκ των υστέρων, υπολογίσαμε ότι η τιμολόγηση της προσφοράς ήταν άδικη για τον καταναλωτή σε σχέση με την τιμή της συσκευασίας του αναψυκτικού χωρίς την προσφορά».

Ερωτηθείς, κατά πόσο δόθηκαν τα στοιχεία στο Υπουργείο Εμπορίου, ο κ. Αριστοδήμου απάντησε αρνητικά. «Το Συμβούλιο του Συνδέσμου αποφάσισε ότι δεν θα έδινε στο Υπουργείο τις καταγγελίες αυτές, αλλά στις εφημερίδες. Μάλιστα, μια υπεραγορά αντέδρασε έντονα από τη δημοσιοποίηση, κάνοντας επιθέσεις εναντίον της οργάνωσης, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Μας κατηγόρησαν ότι πάμε στις υπεραγορές τους, κάνουμε έρευνες και αλιεύουμε μέλη. Πρέπει να πω ότι η συγκεκριμένη υπεραγορά έχει απολύσει τα δυο μέλη που είχαμε εγγράψει. Αυτή είναι χαιρέκακη συμπεριφορά.

Στο μεταξύ, όταν πριν από λίγες μέρες συνάντησα τον υπουργό Εμπορίου, με ρώτησε γιατί δεν πήραμε τα στοιχεία που μαζέψαμε στο Υπουργείο. Του απάντησα ότι θα τα πάρουμε αν θα επιληφθούν του θέματος με βάση τις πρόνοιες της νομοθεσίας. Σε προηγούμενες περιπτώσεις που είχαμε καταγγείλει ανάλογα φαινόμενα, απλά οι υπηρεσίες του Υπουργείου ειδοποίησαν τους παρανομούντες να διορθώσουν τα λάθη που έγιναν. Μάλιστα εμείς ενοχληθήκαμε όταν είδαμε όλες τις υπηρεσίες του Υπουργείου που έκαναν ελέγχους παραμονές του Πάσχα, να λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και όλα είναι εντάξει, αντίθετα με ότι εμείς διαπιστώναμε».

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/services/147967


Copyright @ 2009-2020. Design & Development by Cytacom Solutions Ltd
 
Hosted by